dimecres, 10 de setembre del 2014

Ara sí que ja som tres!!

Tres setmanes sense passar per aquí!! El motiu? El dia que tenia intenció d'escriure, l'Àlex va decidir que era el dia adequat per néixer!!! Jo encantada, però si hagués esperat un dia més hauria nascut el dia del meu sant... M'hagués fet ilusió però massa casualitat seria!!

En algun moment faré alguna entrada sobre el part, que va anar molt bé i sobre els primers dies... Però de moment, el peque em té absorvida d'una manera alucinant!!! En el bon sentit, evidentment! La meva vida de mugroneres, plors, panyals i visites em sembla adorable! Sí, estic molt, però que molt, hiper-hormonada! He canviat 100%!

Realment et canvien la vida i les prioritats, ho veig clarissim, per exemple, ara que he perdut hores i hores del meu peque per papeleo del tribunal de seguiment de la tesi... Amb la tesi que tinc jo ara dormint al bressol, qui em manava fotrem en més rollos... Doncs mira, en aquell moment semblava bona idea i important!!! M'hauria d'haver avisat algú!!

Tonteries a part, som molt feliços!!!

3 comentaris:

  1. Felicitats, wapa! Jo que t'anava a dir que tinguessis paciència i que la cosa millorava amb els dies! A gaudir-ho!

    ResponElimina
  2. Moltes i moltes felicitats!! Ja ens explicaràs el moment part :-) A mimar-se mami.

    ResponElimina