dimecres, 3 de desembre del 2014

El decoupage de l'àvia

L'àvia té molts hobbies guays! Entre la fotografia, les manualitats,... és molt artística!! No com jo... amb raó sempre em feia ella els treballs de plàstica... afú, assignatura odiada! Avui us vull ensenyar unes caixes que ha fet per l'Àlex amb decoupage! Són molt requetexulis! Sobretot la de dinosaures, que tant al Papi com a mi ens encanten!


La primera caixa té el nom i els ossets... de moment la fem servir per guardar les coses del bany: el sabó, la colònia,...

Aquesta és la nostra preferida... tot i que de moment la fem servir per la roba bruta de l'Àlex... hem de buscar-li un lloc més d'honor.

Estan pintades amb la mateixa pintura que va sobrar de pintar l'habitació de l'Àlex, i els dibuixos són de tovallons de paper!

És una artista l'àvia, eh?? Si en voleu, s'accepten encàrrecs ;)

2 comentaris:

  1. M'encanten! Són molt molt xules. Tota la meva admiració per les persones que saben fer coses amb les mans. Jo sóc una autèntica patata!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també sóc un desastre... ja podria haver heredat una mica d'habilitat però res de res!!

      Elimina